1402-12-03 10:10
520
0
88882
یک کاندیدای مجلس در ویژه برنامه «نوبت انتخاب»:

راه درمان مشکلات جامعه در انتخاب افراد اصلح است

یکی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا گفت: سختی، گرفتاری و مشقت در مسیر است اما نباید ناامید شد، مردم اگر به افراد اصلح رای بدهند مشکلات جامعه حل می‌شود.

یکی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا گفت: سختی، گرفتاری و مشقت در مسیر است اما نباید ناامید شد، مردم اگر به افراد اصلح رای بدهند مشکلات جامعه حل می‌شود.

حجت‌الاسلام علی صغیری در ویژهبرنامه «نوبت انتخاب» با تبریک اعیاد شعبانیه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: انگیزهام از حضور در انتخابات دفاع از خون پاک شهدایی است که جانشان را برای اسلام فدا کردند ولی در جامعه می‌بینیم برخی از مسئولان از آن راهی که شهدا رفتند فاصله گرفتند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است، افزود: معظم له همواره در شعار‌های ابتدای هر سال مسیر را مشخص می‌کنند از جمله مهار تورم، تولید و اقتصاد اما توجه کمی به این راهبردها می‌شود.

ازدواج جوانان به تاخیر افتاده است

این کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا بیان کرد: در این عرصه آمدم تا گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنم و دردی از دردهای آنان را تسکین دهم و همراه با آن‌هایی که نان در سفره ندارند باشم قول می‌دهم اگر نماینده مجلس شوم کنار سفره‌های پر زرق و برق ننشینم و از آن لقمه‌ها نخورم.

صغیری با اشاره به اینکه دردهای جامعه باید درمان شود، گفت: در جامعه افرادی تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند و صورت‌شان را با سیلی سرخ می‌کنند، ازدواج جوانان به تاخیر افتاده است، برخی روستائیان نمی‌توانند زندگی را با این وضعیت اقتصادی به پیش ببرند و مجبور می‌شوند که زمین‌هایشان را بفروشند.

وی افزود: شعار نمی‌دهم اگر روزی نماینده شوم شب و روز تلاش می‌کنم تا مشکلات مردم می‌توان حل شود، ما دولت خوبی داریم رئیس‌جمهور خوبی هم داریم، آنها کار می‌کنند از طرفی باید نظارت نمایندگان نسبت به قوانین بیشتر باشد.

اختلاس‌هایی که اعتماد عمومی را می‌گیرد

این کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا توضیح داد: نمایندگان باید قانون خوبی برنامه‌ریزی کنند تا مردم و دولتمردان هم بتوانند به آن عمل کنند با نظارت مجلس قطعا نسخه اختلاسگران و زورگویان و کسانی که می‌خواهند روی خون شهدا گام بگذارند پیچیده می‌شود.

صغیری ادامه داد: ایران کشور سرمایه‌داری است، گاهی متاسفانه رقم اختلاس‌هایی که در کشور می‌شود اعتماد مردم را را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، اگر بتوانیم کسانی را انتخاب کنیم که با ورود به مجلس نظارت درست بر قوانین داشته باشند و با اقتدار دست مفسدین را قطع کنند سفره‌های مردم هم زرق و برق می‌گیرد.

وی گفت: هدف امام و رهبری این نبود که انقلاب اسلامی به جایی برسد که اختلاف طبقاتی وجود داشته باشد، بنده به عنوان یک روحانی پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام تا برای حل مشکلات موثر باشم برخی مسئولان بی‌لیاقت نمی‌توانند اهداف امام و رهبری را در جامعه پیاده بکنند و شایستگی گرفتن مسئولیت را ندارند.

مسئولان برای توقف تورم برنامه جدی ندارند

این کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا افزود: مقام معظم رهبری این همه درباره گرانی و فقر که در جامعه وجود دارد، فریاد می‌زند اما مسئولان چقدر توانستند جلوی تورم را بگیرند و چقدر قانون تصویب کردند که چیزی ارزان شود.

صغیری گفت: شما ببینید وضعیت فولاد و خودرو به چه روزی افتاده، پرایدی که ارزش چندانی ندارد، قیمت آن سر به فلک کشیده برخی وسایل انسان را فقط یاد خدا می‌اندازد مثل همین پراید که موقع رانندگی دعا می‌کنیم که چرخ و فرمانش در نرود.

وی افزود: در گام دوم انقلاب کسانی باید روی کار بیایند که واقعاً به فکر مردم و زمینه‌ساز ظهور باشند.

حل مسئله بیکاری به رفع مشکلات مسکن و ازدواج منجر می‌شود

این کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا در پاسخ به این سوال که اگر به کرسی بهارستان رسیدید چه مسئله محوری را پیگیری می‌کنید، تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که در استان گلستان و در سطح ملی مد نظر باید بگیریم موضوع تولید و اشتغال است.

صغیری یادآور شد: اگر مسئله اشتغال حل شود، مشکل مسکن مردم هم حل می‌شود، ازدواج جوانان و سفره‌های مردم نیز مشکل آن حل می‌شود، ولی موضوع اشتغال باید با تولید حل شود اگر کارخانه‌ها و شرکت‌هایی که راکد شدند احیا شوند بسیاری از موضوعات در زمینه اشتغال و تولید حل خواهد شد.

وی بیان کرد: تولید در استان گلستان متاسفانه با مشکلاتی روبروست، برخی کارخانه‌ها و شرکت‌ها با کمترین ظرفیت کار می‌کنند اگر مشکل این‌ها را حل کنیم بسیار خوب است.

عشق به انقلاب و ولایت مردم را به صحنه می‌آورد نه عملکرد بد مسئولان

این کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ادامه داد: باید روش کشاورزی در استان گلستان را با توجه به خشکسالی که مردم از آن رنج می‌برند تغییر دهیم، کشاورزی سنتی باید به سمت گلخانه‌ای پیش برود بحث تکنولوژی، صنعت، هوش مصنوعی این‌ها مواردی است که باید به آن توجه کرد ما باید به روش‌های نوین کشاورزی پیش برویم، ضرورت ندارد روی کشاورزی سنتی فقط کار کار کنیم.

صغیری در خصوص ۱۱ اسفند و میزان مشارکت مردم گفت: مردم خوشبختانه همیشه در گلوگاه‌ها وارد صحنه می‌شوند و از انقلاب و نظام دفاع می‌کنند به مسئولان می‌گویم اگر مردم در ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند به خاطر عملکرد شما نیست به خاطر علاقه مردم به نظام است به خاطر عشق به امامت و ولایت است.

وی توضیح داد: ما دیدیم در ۲۲ بهمن که مردم چطور خروشیدند و مشت آهنین بر دهان آمریکا و اسرائیل زدند مردم بار دیگر در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت می‌کنند و دهان یاوه‌گویان را می‌بندند همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند ما به قله نزدیک شدیم، سختی، گرفتاری و مشقت در مسیر است اما نباید ناامید شد، مردم اگر به افراد اصلح رای بدهند مشکلات جامعه حل می‌شود.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.